Globus zatraktivňuje systém odměňování svých věrných zákazníků, nabídne ještě více výhod

Věrnostní program Globus Bonus se s koncem května změnil na Můj Globus. Svým věrným zákazníkům může ušetřit významné částky. Viditelné to bude už z letáků hypermarketů Globus, které budou nově uvádět vedle akčních cen i nižší ceny věrnostní.

Vedle toho dochází také k těsnějšímu provázání věrnostního programu s mobilní aplikací. Pro jejich aktivaci jsou také po hypermarketech rozmístěny nové kiosky.

Přes 60 procent nákupů je v Globusu učiněno s věrnostní kartou, jeho věrnostní program využívá více než 800 000 zákazníků. A i přes to, že toto číslo stále roste, přistoupil po 11 letech Globus k jeho vylepšení, aby obstál u náročných zákazníků i do budoucna.

 „Z věrnostního programu Globus Bonus se stává Můj Globus a pro všechny jeho členy je nakupování u nás ještě výhodnější a přehlednější. Věrní zákazníci budou moct nakoupit desítky až stovky produktů levněji a budou mít také slevy „šité na míru,“ aby pro ně byly skutečným přínosem. Navíc nad rámec slev může každý zákazník využít odměny za různé objemy nákupů jak v hypermarketu, tak v Restauraci, Café nebo na čerpací stanici Globus,“řekla Aneta Turnovská, tisková mluvčí Globus s tím, že nový věrnostní program zohlední bezezbytku dosud nasbírané platné body každého zákazníka.

Vylepšení se dočkal i samotný vzhled plastové karty, kterou si v případě zájmu budou moci vyměnit i stávající členové. Její výměna však pro plnohodnotné využívání všech výhod programu nezbytná není. Název Můj Globus doposud nesla mobilní aplikace, s níž si zákazníci zvykli plánovat nákupy a skenovat zboží, aby nemuseli procházet skrze klasické pokladny. Jelikož se název dobře vžil, rozšiřuje se i na nový věrnostní systém. Na Můj Globus současně navazuje pojmenování řady věrnostních benefitů, které budou názvem definovat charakter úspory. Zákazníci se tak budou setkávat běžně s označením jako „Moje nejvýhodnější cena“, „Moje slevové kupóny“ a „Moje sbírání odměn.“

Můj Globus a jeho konkrétní výhody


„Moje nejvýhodnější cena“

Výhody pro členy programu Můj Globus budou zřejmé z pravidelných letáků a slevových katalogů.  Tam budou uváděny jako vždy akční ceny zboží, ale nad rámec těch budou uváděny i nižší ceny pro věrné.

Moje sbírání odměn“

Dosavadní zákaznické řády nahradí stupnice odměn. Jakmile zákazník dosáhne například útraty 1 000 Kč, získává odměnu, kterou může ihned využít bez dalších omezení nebo prodlev. Tyto „nákupní mety“ budou platné vždy pro tři měsíce a zákazník v odměnách najde například speciální slevy na vybraný sortiment, ale i slevy na programy mycí linky, do Restaurace nebo Café Globus.

„Moje slevové kupony“

Dva až tři slevové kupony budou vydávány každých 14 dní. Jejich výběr zohlední dřívější nákupní chování daného zákazníka. Do těchto kuponů se promítne také speciální nabídka pro rodiče s malými dětmi. Kupony může zákazník jednoduše aktivovat ze své mobilní aplikace Můj Globus, na globus.cz nebo na kioscích, které nahradily terminály Globus Bonus.  Zákazníci kiosky najdou přímo mezi regály na prodejní ploše hypermarketů. Stačí naskenovat kartu Můj Globus, následně se zobrazí přehled daných kuponů zákazníka.

Komunikace napříč kanály

Grafika celého nového věrnostního programu Můj Globus je barevně odlehčená a zároveň koresponduje s celkovou vizuální identitou Globusu. Komunikace věrnostního programu se počínaje květnem prolne napříč komunikačními kanály. „Lidé se s novým věrnostním programem Můj Globus setkají v mobilní aplikaci, letácích, na sociálních sítích, v inovovaných TV spotech a na billboardech. Věrnostní program také budeme silněji komunikovat na prodejní ploše,“ řekla Aneta Turnovská.  Na grafice se podílela agentura MarcBBDO, kampaň realizuje MarcBBDO.

Sdílet článek